Четвер
2017-11-23
10:28 AM
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Мультимедійна дошка на уроках математики в 5-6-х класах
Головна Реєстрація Вхід
Меню сайту


Для вчителів фізики
Загляніть!!!


Календар
«  Червень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Головна » 2011 » Червень » 24 » Мультимедійна дошка зробить уроки цікавішими
6:39 PM
Мультимедійна дошка зробить уроки цікавішими

Існують декілька типів уроків, які стануть значно цікавішими, якщо використати мультимедійну дошку

Урок-лекція

Використовуючи мультимедійну дошку на уроці-лекції вчитель може дати вдвічі більше інформації за один і той самий час. Крім того, в освітній процес залучається весь клас, оскільки електронні дошки досить привабливі і витримують конкуренцію з популярними серед учнів електроними пристроями (MP3-плеєрами, мобільними телефонами і кишеньковими іграми). А оскільки здатність учня запам’ятовувати і відтворювати інформацію залежить від його залученості і стимулів, то використовуючи мультимедійну дошку вчитель робить урок-лекцію значно ефективнішим.

Щоб досягнути найбільшого ефекту, і зосередити увагу навіть гіперактивних учнів необхідно, щоб на екрані учні бачили текст, фотографії, малюнки, анімації, відео і щоб обов’язково були присутні звуковий супровід або звукові ефекти, також бажано, щоб були присутні дотикальні слайди для учнів. В такому випадку задіяні різні види рецепторів і різні види пам’яті, що дає змогу запам’ятати матеріал всім учням у класі.

Учні можуть не записувати зміст почутого, оскільки нотатки з даної теми (або презентацію до уроку) вчитель може роздрукувати учням, переписати на флешку або вислати електронною поштою. Відтак у учнів з’являється дидактичний матеріал, що полегшує процес відтворення інформації, що була почута на уроці

У вигляді уроку-лекції можуть бути проведені інтегровані уроки.

Використання мультимедійної дошки під час проведення інтегрованого уроку наприклад з математики і природознавства для 5 класу на тему «Теплові явища+шкали» дає можливість розв’язати проблему поганого устаткування кабінетів фізики, наприклад, вчителю можна не мати всіх необхідних приладів для проведення уроку. Вчитель може продемонструвати лише наприклад кімнатний термометр, а інші види термометрів учні можуть побачити на слайді.

Крім того, вчитель за допомогою мультимедійної дошки може виділити кольором на лінійці штрихи чи позначки, що сприяє правильному формуванню понять, а також показати малі поділки лінійки так, щоб було видно всьому класу не перемальовуючи у збільшеному вигляді лінійку на дошці. Ще вчитель може унаочнити правило знаходження ціни поділки вимірювального приладу та закріпити вивчений матеріал на малюнках приладів, ціну поділки яких потрібно визначити,  а також на малюнках, що ілюструють приклади життєвих ситуацій.

Урок-провокація

Урок-провокація – це урок або частина уроку, коли вчитель навмисно допускає помилки з метою активізувати учнів, включити їх в активну роботу на уроці. Перед початком уроку учнів можна попередити, що сьогодні на них чекає урок-провокація.

Уроки провокації гарно використовувати як уроки закріплення знань, умінь і навичок. І використання при цьому мультимедійної дошки розширює можливості вчителя. Вчитель за допомогою мультимедійної дошки може продемонструвати учням текст, малюнок, схему, формули, задачі і розв’язування задач, теореми і доведення теорем. Учні, виходячи до дошки можуть виправляти помилки червоним кольором. До речі, ці виправлення можна зберегти, додати ще декілька своїх (можливо не правильних) і надати вже в такому виді іншому класу (можливо слабшому) для перевірки чи правильно зроблені виправлення.

Урок-конференція

Вчитель заздалегідь роздає теми, доповіді на які мають приготувати учні. Доповідь кожного учня має підкріплюватися наочністю, і в цьому випадку в пригоді стане мультимедійна дошка і програмний засіб Power Point, в якому учні створюють презентацію.

Вчителем або оргкомітетом конференції (вибраними учнями класу) виготовляється програмка, яка містить назви всіх доповідей з іменами доповідачем. На початку уроку програмки роздаються кожному учню і починаються виступи доповідачей у зазначеному програмкою порядку. Звісно, було б добре, щоб розпочав конференцію все ж таки вчитель зі своєю доповіддю.

Уроки-ігри

Щоб сформувати стійкий інтерес до математики варто проводити нестандартні уроки – уроки ігри, на яких учні в ігровій формі можуть актуалізувати знання з математики і використати їх для змагання один з одним. Прикладом такої гри можу бути «Математичний бій» для 5 класу. З використанням мультимедійної дошки. Учні розбиваються на 2 команди за допомогою слайду на мультимедійній дошці, питання для розминки також з’являються на дошці і після відповіді команди на дошці з’являється правильна відповідь. Саме поле математичного бою також представлене на мультимедійній дошці і кожна клітинка є активною і після вибору клітинки з’являється відповідна задача.

Урок узагальнення і систематизації знань

Під час уроку узагальнення і систематизації знань доцільно використовувати мультимедійну дошку, бо це дає можливість побачити на дошці всі знання впорядковано, пригадати все послідовно і за допомогою гіперпосилань встановити зв’язки між окремим підтемами чи поняттями.

Уроки-тестування

Одним з видів контролю є тести. Тести можуть писатися учнями самостійно (тести контролюючого характеру) і колективно (тести навчального характеру).

Якщо вчителем створенна тестова система в будь-якій тестовій оболонці, то учні знаходячись в кабінеті інформатики кожен самосійно можуть проходити тест і отримати об’єктивну оцінку виставлену комп’ютером. На початку уроку познайомити з інтерфейсом цієї системи і показати учням як потрібно з нею працювати можна за допомогою мультимедійної дошки.

Крім того існують тести колективні, які носять навчальний характер. Вони можуть виконуватись всіма учнями. А саме на дошці перед учнями запитання і варіанти відповіді, клас обговорює і виносить своє рішення. В результаті, комп’ютер показує на скільки запитань учнів відповили правильно.

Переглядів: 3131 | Додав: darina | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Архів записів


Наше опитування
Чи потрібно використовувати мультимедійну дошку на уроках математики в 5-6-х класах і як часто?
Всього відповідей: 351



Любите подорожувати?
Загляніть!!!


Міні-чат


Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Copyright MyCorp © 2017
Зробити безкоштовний сайт з uCoz