Середа
2017-09-20
9:08 PM
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Мультимедійна дошка на уроках математики в 5-6-х класах
Головна Реєстрація Вхід
Меню сайту


Для вчителів фізики
Загляніть!!!


Календар
«  Червень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Головна » 2011 » Червень » 19 » Від звичайної до мультимедійної дошки
12:05 PM
Від звичайної до мультимедійної дошки

Коли стародавні люди хотіли передати свій досвід наступним поколінням – вони малювали малюнки в печерах, пізніше – витискували написи на глиняних дощечках або навощених дощечках; писали на папірусі (ІІІ ст.. до н.е.), бамбукових і деревяних дощечках, на шовку; видовбували заповіді на кістках та панцирах черепах, скрижалях (кам’яних дощечках).

Тепер же коли вчитель хоче передати свій досвід учням і надати їм знань з якогось предмету він використовує дошку.

Архімед розв’язував задачі, малював креслення паличкою на піску. І навіть на більшості пам’ятників він зображений креслячи щось на піску.

Говорити про появу дошки можна починаючи з ІІІ ст. до н.е. З фрески «Афінська школа» Рафаеля Санті бачимо, що за часів Піфагора в Стародавній Греції навощена дерев’яна дощечка розташовувалась на землі. По ній пишуть загостреною паличкою - стилем, , а інші люди розташовані навколо неї. (Ольвія Херсонес)

Дошка – слово запозичене в праслов’янську мову з латинської, походить від латинського discus – "круг, блюдо». Отже, навіть походження слова вказує на те, що зароджувалася дошка як горизонтальне  унаочнення навчального матеріалу.

Приблизно у 18 столітті у школах Європи з’явилися аспідні дошки (грифельні дошки).

Аспід – це чорний сланець – речовина, що легко розколюється на тонкі пластинки або шари. Писали по аспідним дошкам грифелем – паличкою чи стержнем з грифельного сланцю(різновид глинистого сланцю).

Аспідні дошки спочатку кріпилися на столах, далі їх вже почали розташовувати вертикально, прикріплюючи до деревяних ніжок (дошка могла переноситися). Спочатку така дошка мала одну робочу поверхню. Згодом, почали зявлятися дошки, які могли обертатися і мали дві робочі поверхні.

Згодом аспідні дошки вішалась і закріплювалась до стіни. З того часу і досі дошка закріпила своє вертикальне розташування, що дозволяє дивитися на неї більшій кількості людей

Далі змінювалися лише матеріали з яких виготовлялась дошка і її форми. В основі дошки могли бути: фанера, сталь, жерсть, алюміній, а покривалась вона лінолеумом чи склом

За кабінетної системи почали зявлятися різновиди форм дошок: розсувні, з декількома елементами, комбіновані дошки (де одна з робочих поверхонь може бути магнітною).

Маркерна дошка –сталева дошка, покрита емаллю білого кольору. Пишуть по ній спеціальними маркерами, написи можна стерти спеціальною сухою губкою.

Сучасні дошки – різноманітні:

§  в залежності від мобільності:

o   настінні

o   пересувні;

§  в залежності від того, по чому на них пишуть:

o   крейдові

o   маркерні

§  в залежності від кількості робочих поверхонь:

o   одноелементні (одна робоча поверхня)

o   двоелементні

o  

o   семи елементні

§           в залежності від покриття

o   Лінолеумні

o   Скляні

o   Склокерамічні

o   Покриті синтетичними плівками

o   Покриті фарбами

Сучасна дошка може об’єднувати звичайну дошку, магнітну і маркерну.

Далі, знань ставало все більше і передавати їх майбутнім поколінням стало все складніше. Тому, навчання в школах мало бути більш унаочненим. І в школах почали активно використовувати кодоскопи.

Кодоскоп - прилад для проектування на екран зображень з прозорої плівки

Деякі школи були й обладнані стереоскопами. Стереоскоп – оптичний бінокулярний пристрій для перегляду «об’ємних» фотографій. Принцип роботи такий: 1) фотографується одне й та ж сцена з двох різних точок, що знаходяться на відстані, що приблизно дорівнює відстані між очами людини, 2) отриману пару знімків розташовують так, щоб одне око бачило лише один знімок, а друге – лише інший. В результаті людина бачить об’ємне зображення

Мультимедійна дошка

Дошка – що дає змогу поєднувати можливості класичної дошки з можливостями комп’ютера.

Електронна інтерактивна дошка - це сенсорна панель, що працює в комплексі з комп'ютером і проектором. Перші інтерактивні дошки були випущені компанією SMART Technologies в 1991 році.

Викладачі стали першими, хто усвідомив великий потенціал електронних інтерактивних дошок для навчання.

Переглядів: 1475 | Додав: darina | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Архів записів


Наше опитування
Чи потрібно використовувати мультимедійну дошку на уроках математики в 5-6-х класах і як часто?
Всього відповідей: 343



Любите подорожувати?
Загляніть!!!


Міні-чат


Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Copyright MyCorp © 2017
Зробити безкоштовний сайт з uCoz